COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Judeţean Ilfov şi-a ales cei doi vicepreşedinţi În data de 28 octombrie s-a desfăşurat prima şedinţă a Consiliului Judeţean Ilfov din noua legislatură. Pe lângă alegerea membrilor comisiilor de specialitate, au fost aleşi şi cei doi vicepreşedinţi. Nominalizarea celor doi vicepreședinți a fost făcută de către președintele Consiliul Județean Ilfov, Hubert Petru Ștefan Thuma, iar cei prezenți și-au exprimat votul în mod secret. “Astăzi, am votat alături de consilierii județeni și am întregit echipa de [...]
În data de 25 octombrie 2020, 29 din cei 32 de consilieri județeni ai județului Ilfov au depus jurământul de învestire și au constituit noul Consiliu Județean pentru următorii patru ani. După constituirea noului Consiliu, a depus jurământul și noul președinte, Hubert Petru Ștefan Thuma. Ședința de constituire a fost deschisă de prefectul Daniel Zamfir, care a verificat validarea mandatelor obținute, iar ședința propriu-zisă, care a avut loc cu respectarea măsurilor dispuse de autorități pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, a [...]
20 august 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Peste 8 milioane de lei, bani în plus pentru spitale Consiliul Județean Ilfov a aprobat în ședință o suplimentare de 8 433 434 lei, pentru Spitalul Județean Ilfov și Spitalul de Obstetrică Ginecologie Buftea, astfel: • Spitalul Județean Ilfov: 5 780 000 lei pentru lucrări de amenajare – zona administrativă, parcare, alei, iluminat, aparatură medicală (ecograf, electrocauter, echipamente extindere rețea fluide medicale) și pentru achiziția de materiale necesare în perioada în care spitalul funcționează [...]
19 august 2020 ANUNȚ DE PRESĂ Ședința Consiliului Județean Ilfov Se convoacă în ședință ordinară Consiliul Judeţean Ilfov pentru joi, 20 august 2020, la ora 14.00.  Ședința se va desfășura online, prin videoconferință. Ordinea de zi poate fi consultată accesând următorul link: http://cjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=183&lang=ro
 17 august 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Consiliere gratuită pentru atragerea de fonduri europene Un nou webinar din seria organizate de CJ Ilfov a avut loc azi, pe tema fondurilor europene. Remus Trandafir, manager de proiecte în cadrul CJ Ilfov:” Finanțările disponibile în acest an acoperă orice tip de investiție în orice domeniu. Este o oportunitate unică pentru oamenii care vor să își deschidă afaceri în București-Ilfov. Nu a mai fost un asemenea flux de programe de finanțare în ultimii doi ani. Consiliul Județean Ilfov are un [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

București, 11 martie 2020

COMUNICAT DE PRESĂ

MĂSURI DE PREVENȚIE ÎN CONTEXTUL ALERTEI DE CORONAVIRUS, LA NIVELUL CJ ILFOV

Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetățenilor, petru a proteja publicul, dar și angajații instituției noastre și în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – președintele CJ Ilfov, vicepreședinții CJ Ilfov, secretarul județului și directorii direcțiilor de specialitate au stabilit următoarele măsuri:

1. Se restricționează toate serviciile de relații cu publicul. Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi accesibile ONLINE, pe site www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poștă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt așteptate pe e-mail, la adresa cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relații suplimentare se pot obține pe siteul nostru – www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcții de specialitate. De asemenea orice informații pot fi primite la numerele de telefon – 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95

2. Curierii externi au de asemenea accesul restricționat în incinta CJ Ilfov.

3. Asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spațiilor comune de cel puțin trei ori pe zi și asigurarea că fiecare persoană care intră în instituție respectă normele de igienă și protecție stabilite.

4. Angajații vor lucra prin rotație, conform schemelor întocmite de șefii ierarhici și vor veni la serviciu la intervale diferite.

5. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.

6. Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare petru prevenția infecțiilor cu COVID-19, atât pentru personalul propriu, cât și pentru cetățenii interesați.

Măsurile se aplică de mâine, 12 martie, până la data de 24 martie, cu posibilitatea de prelungire. Mulțumim atât angajaților, cât și dumneavoastră, publicul, pentru înțelegere. În această perioadă trebuie să fim cu toții conștienți că ține doar de noi să limităm răspândirea coronavirusului, prin acțiuni responsabile și grijă față de rude, prieteni sau colegi.

Intrucât contactul cu publicul a fost restricționat, vă rugăm să  ne contactați pe adresa de e-mail a Consiliului Județean Ilfov: cjilfov@cjilfov.ro

DIRECȚIA INVESTIȚII

Începând cu 12.03.2020 orice document care necesită analiză din partea Direcției Investiții (Sesizări, petiții, situații de lucrări, facturi, corespondență, etc.) se va transmite online după cum urmează:

1.Serviciul Administrare Drumuri Județene: drumuri@cjilfov.ro

2.Serviciul Lucrări Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

3.Serviciul Achiziții Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

4.Biroul Patrimoniu: serv_investitii@cjilfov.ro

5.Biroul Monitorizare Contracte Asociere: contracteasociere@yahoo.com

Totodată Direcția Investiții va transmite răspunsurile tot on-line în termen legal

1. Documentele necesare pentru obținerea acordului de utilizare a zonei drumului județean sunt prezentate în documentul anexat.

2. Toate documentele se vor depune online (scanate) la adresa de e-mail: acord.drumuri@cjilfov.ro

3. După transmiterea documentației, aceasta va intra în analiză și se pot solicita online clarificări.

4. În momentul eliberării acordului se va înștiința beneficiarul în vederea achitării tarifului de emitere. Tariful pentru emiterea acordului de drumuri este de 103,4 lei pentru persoane fizice și 112,1 lei pentru persoane juridice și se va achita în contul RO48TREZ42121160250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov, Beneficiar: JUDEȚUL ILFOV – CIF 4192545

5. După achitarea acestuia, se va transmite ordinul de plată pentru verificare, iar în momentul încasării tarifului se va elibera acordul în format electronic.

Documente anexate

Acte necesare pentru acord 

Cerere emitere acord 

_______________________________________________________

DIRECȚIA URBANISM și AMENAJAREA TERITORIULUI

Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU) își suspendă activitatea până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei suspendări în funcție de evoluția situației epidemiologice.

În consecință, în acestă perioadă nu vor fi înregistrate cereri pentru avizarea documentațiilor de urbanism și amenajarea teritoriului.

Cereri pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD, precum și alte solicitări se vor înregistra doar în format electronic la adresa de mail: urbanism@cjilfov.ro. Numarul de înregistrare și cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic vor fi comunicate ulterior prin poșta electronică.

Documente anexate

Formularele se pot descărca accesând linkul următor: documente anexate

_____________________________________________________

DIRECȚIA ECONOMICĂ 

Pentru comunicarea cu Direcția Economică se va folosi adresa de e-mail directia.economica@cjilfov.ro

Plata taxelor se va efectua prin virament bancar în următoarele conturi deschise la Trezoreria operativă Ilfov, beneficiar: Județul Ilfov, C.U.I: 4192545.

RO52TREZ42121160203XXXXX - Taxe si tarife pentru eliberarea de licente si autorizatii de functionare (Direcția Urbanism)

RO48TREZ42121160250XXXXX - Alte taxe pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizarii bunurilor sau pe desfasurare de activitati (Direcția Investiții)

RO70TREZ42121A300530XXXX - Alte venituri din concesiuni si inchirieri de catre institutiile publice

RO93TREZ42121300250XXXXX - Alte venituri din proprietate(taxă privind soluționarea dosarelor de schimbare a numelui pe cale administrativă în regim de urgență)

RO58TREZ4215006XXX000266 - Disponibil pentru sume de mandat și sume in depozit(garanții de participare la licitații)

RO62TREZ24A510103200103X - Autorități publice și acțiuni externe- Încălzit, iluminat și forță motrică

RO78TREZ24A510103200104X - Autorități publice și acțiuni externe- Apă, canal și salubritate

RO78TREZ24A510103850101X - Autorități publice și acțiuni externe- Autorități executive- Plăți efetuate în anii precedenți și recuperate în anul curent în secțiunea de funcționare a bugetului local

Strategia 2020-2030

Calendar evenimente

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Newsletter

Vizitatori

Vizite totale 161230