București, 11 martie 2020
COMUNICAT DE PRESĂ
MĂSURI DE PREVENȚIE ÎN CONTEXTUL ALERTEI DE CORONAVIRUS, LA NIVELUL CJ ILFOV
Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetățenilor, petru a proteja publicul, dar și angajații instituției noastre și în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – președintele CJ Ilfov, vicepreședinții CJ Ilfov, secretarul județului și directorii direcțiilor de specialitate au stabilit următoarele măsuri:
1. Se restricționează toate serviciile de relații cu publicul. Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi accesibile ONLINE, pe site www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poștă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt așteptate pe e-mail, la adresa cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relații suplimentare se pot obține pe siteul nostru – www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcții de specialitate. De asemenea orice informații pot fi primite la numerele de telefon – 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95
2. Curierii externi au de asemenea accesul restricționat în incinta CJ Ilfov.
3. Asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spațiilor comune de cel puțin trei ori pe zi și asigurarea că fiecare persoană care intră în instituție respectă normele de igienă și protecție stabilite.
4. Angajații vor lucra prin rotație, conform schemelor întocmite de șefii ierarhici și vor veni la serviciu la intervale diferite.
5. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.
6. Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare petru prevenția infecțiilor cu COVID-19, atât pentru personalul propriu, cât și pentru cetățenii interesați.
Măsurile se aplică de mâine, 12 martie, până la data de 24 martie, cu posibilitatea de prelungire. Mulțumim atât angajaților, cât și dumneavoastră, publicul, pentru înțelegere. În această perioadă trebuie să fim cu toții conștienți că ține doar de noi să limităm răspândirea coronavirusului, prin acțiuni responsabile și grijă față de rude, prieteni sau colegi.
Intrucât contactul cu publicul a fost restricționat, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail a Consiliului Județean Ilfov: cjilfov@cjilfov.ro
DIRECȚIA INVESTIȚII
Începând cu 12.03.2020 orice document care necesită analiză din partea Direcției Investiții (Sesizări, petiții, situații de lucrări, facturi, corespondență, etc.) se va transmite online după cum urmează:
1.Serviciul Administrare Drumuri Județene: drumuri@cjilfov.ro
2.Serviciul Lucrări Publice: serv_investitii@cjilfov.ro
3.Serviciul Achiziții Publice: serv_investitii@cjilfov.ro
4.Biroul Patrimoniu: serv_investitii@cjilfov.ro
5.Biroul Monitorizare Contracte Asociere: contracteasociere@yahoo.com
Totodată Direcția Investiții va transmite răspunsurile tot on-line în termen legal
1. Documentele necesare pentru obținerea acordului de utilizare a zonei drumului județean sunt prezentate în documentul anexat.
2. Toate documentele se vor depune online (scanate) la adresa de e-mail: acord.drumuri@cjilfov.ro
3. După transmiterea documentației, aceasta va intra în analiză și se pot solicita online clarificări.
4. În momentul eliberării acordului se va înștiința beneficiarul în vederea achitării tarifului de emitere. Tariful pentru emiterea acordului de drumuri este de 103,4 lei pentru persoane fizice și 112,1 lei pentru persoane juridice și se va achita în contul RO48TREZ42121160250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov, Beneficiar: JUDEȚUL ILFOV – CIF 4192545
5. După achitarea acestuia, se va transmite ordinul de plată pentru verificare, iar în momentul încasării tarifului se va elibera acordul în format electronic.
Documente anexate
_______________________________________________________
DIRECȚIA URBANISM și AMENAJAREA TERITORIULUI
Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU) își suspendă activitatea până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei suspendări în funcție de evoluția situației epidemiologice.
În consecință, în acestă perioadă nu vor fi înregistrate cereri pentru avizarea documentațiilor de urbanism și amenajarea teritoriului.
Cereri pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD, precum și alte solicitări se vor înregistra doar în format electronic la adresa de mail: urbanism@cjilfov.ro. Numarul de înregistrare și cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic vor fi comunicate ulterior prin poșta electronică.
Documente anexate
Formularele se pot descărca accesând linkul următor: documente anexate
_____________________________________________________
DIRECȚIA ECONOMICĂ
Pentru comunicarea cu Direcția Economică se va folosi adresa de e-mail directia.economica@cjilfov.ro
Plata taxelor se va efectua prin virament bancar în următoarele conturi deschise la Trezoreria operativă Ilfov, beneficiar: Județul Ilfov, C.U.I: 4192545.
RO52TREZ42121160203XXXXX - Taxe si tarife pentru eliberarea de licente si autorizatii de functionare (Direcția Urbanism)
RO48TREZ42121160250XXXXX - Alte taxe pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizarii bunurilor sau pe desfasurare de activitati (Direcția Investiții)
RO70TREZ42121A300530XXXX - Alte venituri din concesiuni si inchirieri de catre institutiile publice
RO93TREZ42121300250XXXXX - Alte venituri din proprietate(taxă privind soluționarea dosarelor de schimbare a numelui pe cale administrativă în regim de urgență)
RO58TREZ4215006XXX000266 - Disponibil pentru sume de mandat și sume in depozit(garanții de participare la licitații)
RO62TREZ24A510103200103X - Autorități publice și acțiuni externe- Încălzit, iluminat și forță motrică
RO78TREZ24A510103200104X - Autorități publice și acțiuni externe- Apă, canal și salubritate
RO78TREZ24A510103850101X - Autorități publice și acțiuni externe- Autorități executive- Plăți efetuate în anii precedenți și recuperate în anul curent în secțiunea de funcționare a bugetului local