SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR AL JUDEŢULUI ILFOV
Date de contact: |
Adresa: str. Sos. Fabrica de Glucoză nr. 7, sector 2, Bucureşti |
Director executiv: MANTU MIHAELA |
PROGRAM DE LUCRU :
LUNI 8.30 – 16.30
MARTI 8.30 – 16.30
MIERCURI 8.30 – 16.30
JOI 8.30 – 16.30
VINERI 8.30 – 16.30
Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Ilfov, în subordinea Consiliului Judeţean Ilfov este o instituţie publică de interes judeţean, cu personalitate juridică, constituită în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă informatizată a persoanelor modificată şi completată.
Scopul acestui serviciu este acela de a exercita competenţele ce îi sunt date prin lege pentru punerea în aplicare a actelor normative care reglementează activitatea de evidenţă informatizată a persoanei, precum şi de eliberare a documentelor, în sistem ghişeu unic. Activitatea se desfăşoară în interesul persoanei si al comunitatii, in sprijinul institutiilor statului, exclusiv pe baza si in executarea legii.
- Are in componenta servicii si birouri de evidenta a persoanelor, de stare civila, informatic, juridic, financiar-contabilitate, resurse umane,.
- coordoneaza si controleaza metodologic activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanei din localitatile judetului Ilfov
Activitatea serviciului este coordonata de secretarul judetului Ilfov
Serviciul este condus de un director executiv numit sau eliberat din functie prin hotarare a Consiliului judetean, in conditiile legii, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
Directorul executiv are obligatia de a lua masuri pentru imbunatatirea activitatilor ce intra in sfera de competenta si de a emite dispozitii pe toate liniile de munca. Directorul raspunde, potrivit legii, in fata secretarului judetului pentru neajunsurile constatate in activitatea serviciului.
In indeplinirea prerogativelor cu care este investit serviciul , coopereaza cu celelalte structuri ale Consiliului judetean, ale Ministerului Administratiei si Internelor si dezvolta relatii de colaborare cu autoritatile publice, societati, organizatii, agenti economici, precum si cu persoane fizice, pe probleme de interes comun, potrivit prevederilor actelor normative in vigoare.
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
|
||
Adresa: |
ORAŞ Voluntari ŞOS Afumaţi nr. 94-98 Judeţul Ilfov |
|
Telefon: |
0213695890 |
|
Fax: |
0213695888 |
|
Email: |
|
|
Web: |
|
|
Director executiv: |
BOGDAN IULIAN PÎNTEA |
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Ilfov este institutia publica cu personalitate juridica, infiintata in subordinea Consiliului Judetean Ilfov , care asigura la nivel judetean, aplicarea politicilor si strategiilor de asistenta sociala in domeniul protectiei copilului, familiei, persoanelor singure, persoanelor varstnice, persoanelor cu handicap, precum si a oricaror persoane aflate in nevoie.
In vederea realizarii atributiilor prevazute de lege Directia generala indeplineste urmatoarele functii:
a) de strategie, prin care asigura elaborarea strategiei de asistenta sociala, a planului de asistenta sociala pentru prevenirea si combaterea marginalizarii sociale, precum si a programelor de actiune antisaracie, pe care le supune spre aprobare consiliului judetean;
b) de coordonare a activitatilor de asistenta sociala si protectie a copilului la nivelul judetului;
c) de administrare a fondurilor pe care le are la dispozitie;
d) de colaborare cu serviciile publice deconcentrate ale ministerelor si institutiilor care au responsabilitati in domeniul asistentei sociale, cu serviciile publice locale de asistenta sociala, precum si cu reprezentantii societatii civile care desfasoara activitati in domeniu;
e) de executie, prin asigurarea mijloacelor umane, materiale si financiare necesare pentru implementarea strategiilor cu privire la actiunile antisaracie, prevenirea si combaterea marginalizarii sociale, precum si pentru solutionarea urgentelor sociale individuale si colective la nivelul judetului;
Cheltuielile necesare pentru sustinerea activitatilor desfasurate de Directia generala se finanteaza din urmatoarele surse:
- bugetul judetului Ilfov ;
- bugetul de stat;
- donatii, sponsorizari si alte forme private de contributii banesti sau in natura, permise de lege;
- programe de interes national, din fonduri alocate de la bugetul de stat cu aceasta destinatie, din fonduri externe rambursabile si nerambursabile, precum si din alte surse, in conditiile legii.
Conducerea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului
Conducerea Directiei generale se asigura de directorul executiv si de colegiul director.
Directorul executiv al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului este ajutat de directori executivi adjuncti, care coordoneaza:
- Directia de asistenta sociala;
- Directia de protectia drepturilor copilului;
- Directia economica.
Colegiul director al Directiei generale este compus din directorul executiv, directorii executivi adjuncti, personalul de conducere din cadrul Directiei generale (sefii serviciilor din cadrul aparatului propriu de specialitate si sefii institutiilor de ocrotire / serviciilor alternative din subordinea Directiei generale), precum si 3 consilieri judeteni, avand cu precadere studii socioumane, propusi de presedintele consiliului judetean.
Presedintele colegiului director este secretarul general al judetului.
In situatia in care presedintele colegiului director nu isi poate exercita atributiile, acestea sunt exercitate de catre directorul executiv al Directiei generale.
Colegiul director se intruneste in sedinta ordinara trimestrial, la convocarea directorului executiv, precum si in sedinta extraordinara, ori de cate ori este necesar, la cererea directorului executiv, a presedintelui colegiului director sau a unuia dintre directorii executivi adjuncti.
La sedintele colegiului director pot participa, fara drept de vot, presedintele consiliului judetean, membrii comisiei pentru protectia copilului si alti consilieri judeteni, membrii comisiei de expertiza medicala a persoanelor adulte cu handicap, precum si alte persoane invitate de membrii colegiului director.
SERVICIUL JUDEŢEAN DE DEZINSECŢIE ŞI ECOLOGIZARE MEDIU ILFOV
Date de contact: |
|
Adresa: |
Comuna Mogoşoaia, judeţul Ilfov |
Telefon: |
0213514034 |
Fax: |
0213514034 |
Director: |
NEAGA VICTORIA |
a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr. 19/2007 in conformitate cu:
LEGEA nr. 37/2006 privind reorganizarea activităţii de protecţie a plantelor şi carantină fitosanitară.
SERVICIUL PUBLIC DE PAZĂ OBIECTIVE DE INTERES JUDEŢEAN ILFOV
Date de contact: |
|
Adresa: |
ORAŞ Voluntari ŞOS Afumaţi nr. 94-98 Judeţul Ilfov |
Telefon: |
|
Fax: |
|
Email: |
|
Web: |
|
|
|
- a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr. 45/2005 in conformitate cu LEGEA nr. 371/2004
- Funcţionează pe principiul autofinanţării şi este încadrat cu personal contractual
Centrul pentru protectia victimilor tarficului de persoane
- a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr.
CENTRUL JUDEŢEAN PENTRU CONSERVAREA ŞI PROMOVAREA CULTURII TRADIŢIONALE ILFOV
Date de contact: |
|
Adresa: |
ORAŞ Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 222C, Judeţul Ilfov |
Telefon: |
|
Fax: |
|
Email: |
|
Web: |
|
Director: |
|