COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 10 septembrie 2012
Consiliul Judeţean ILFOV derulează proiectul „Implementarea unei soluţii de e-guvernare la nivelul Consiliului Judeţean Ilfov şi a Consiliilor Locale din judeţul Ilfov pentru eficientizarea serviciilor publice oferite cetăţenilor şi mediului de afaceri”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Organism Intermediar pentru Axa Prioritară 3 - “Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public” a POS CCE. În data de 14.09.2012 se va aproba fluxul aferent managementului electronic al documentelor.
E-guvernare reprezintă sistemul electronic național. Prin intermediul acestui sistem Consiliul Judeţean Ilfov, reduce barierele administrative birocratice şi uşurează accesul la informaţiile şi serviciile publice. Prin implementarea acestui proiect, cetățenii județului Ilfov beneficiază de servicii publice mai eficiente. Accesul se face accesând portalul www.e-ilfov.ro. Serviciile la care cetăţenii vor avea acces în acest mod sunt:
1. Serviciul on-line de Informare
2. Serviciul on-line de Participare la Decizii
3. Serviciul de sondare a opiniei publice on-line
4. Serviciul de petiţii on-line
5. Serviciul on-line de Asistentă Socială
6. Serviciul de documente on-line
7. Serviciul taxe şi impozite online - sistemul este inzestrat cu facilitatea de notificare.
Consiliul Judeţean ILFOV
Str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1
Persoane de contact: Ionela Ţăranu
Cristian Ghiță
Tel: 0745216141/ 0741207980; Fax: 021/3111417 E-mail: birouldepresa@cjilfov.ro